Turistické a cyklistické trasy v okolí zámku Jezeří

Cyklistická trasa: Most – Jezeří – Most

Most – Záluží – Horní Jiřetín – Jezeří – Horní Jiřetín – Záluží – Most Popis trasy: Z Mostu se vydáte do nedalekého Záluží a posléze naberete směr na Horní Jiřetín, kde můžete očekávat pěknou přírodu. Jet lze po červené turistické trase. Na Jezeří absolvujte prohlídku, nebo se podívejte po okolí, které zde máte jako […]

Nová Ves v Horách – Dřevařský rybník – zámek Jezeří Popis trasy: Z Nové Vsi v Horách  – Mikulovic se vydáte po asfaltce červeně značenou cestou a budete mírně stoupat až ke křižovatce se značenými trasami na místě zvaném Dřevařský rybník. Od rybníka pojedete po lesní asfaltové silničce, projedete kolem Josefiny skály a dorazíte až […]

Horní Jiřetín – Mariánské údolí – Mikulovice – Dřevařský rybník – Josefiina skála – zámek Jezeří – Horní Jiřetín Popis trasy: Celá trasa vás povede hlavně po lesních, polních a vozových cestách. Na pěší výlet se vydejte od rozcestníku v Horním Jiřetíně a přes několik křižovatek a křížení se dostanete do Mariánského údolí. Tady opět […]

Popis trasy: většina trasy vede lesem. Začnete na křižovatce v Horním Jiřetíně a pojedete směrem na Novou Ves v Horách. Okolo plotu firmy do kopce, dál nalevo k hájovně  a pustíte se po můstku přes potok. Budete klesat vrstevnicí až ke vsi Černice. Na křižovatce pokračujte na pravou stranu modrou turistickou značkou. Přes potok projedete […]

Most – Obrnice – Patokryje – Sedlec – Korozluky – Zaječice – Bečov – Písečný vrch – Břvany – Počerady – Volevčice – Polerady – Nemilkov – Most Popis trasy: Celá trasa vede po silnici. Z Mostu se vydejte po cyklotrase číslo 25 na Obrnice a Patokryje. Pokračujte cyklostezkou po silnici na Sedlec a Korozluky, […]

Chomutov – Drmaly – Vysoká Pec – Jezeří – Jezerka – Červená Jáma – Lesná – Svahová – Mezihoří – Blatno – Chomutov Popis trasy: Z Chomutova pojedete po přivaděči a za obcí Drmaly odbočíte vlevo na Vysokou Pec. Odtud vyrazíte kolem koupaliště a vystoupáte k myslivně. Tady zatočíte na pravou stranu a vystoupáte až […]

>> Pokračovat ve čtení

Zámek Jezeří

Zámek Jezeří se nachází ve městě Horní Jiřetín na Mostecku v těžbou uhlí neblaze poznamenané krajině. Zásluhou rozsáhlé rekonstrukce se stav chátrajícího zámku postupně zlepšuje.

Fotogalerie

Zámek Jezeří Zámek Jezeří Zámek Jezeří Zámek Jezeří v roce 1882

Panel pro sdílení

Podpořte nás

Zaujaly vás tyto stránky? Budeme rádi, jestliže na svůj web umístíte odkaz na naše stránky o zámku Jezeří.

zamekjezeri.cz

Copyright 2012 - Všechna práva vyhrazena - Region-tour.cz, s. r. o.