Cyklotrasa: Chomutov – zámek Jezeří

Chomutov – Drmaly – Vysoká Pec – Jezeří – Jezerka – Červená Jáma – Lesná – Svahová – Mezihoří – Blatno – Chomutov

Popis trasy: Z Chomutova pojedete po přivaděči a za obcí Drmaly odbočíte vlevo na Vysokou Pec. Odtud vyrazíte kolem koupaliště a vystoupáte k myslivně. Tady zatočíte na pravou stranu a vystoupáte až ke křižovatce, kde zvolíte cestu doprava dolů. Následuje trasa k Žeberské lípě po žluté značce a kamenitou cestou kolem šachty. Sjedete po asfaltové cestě dolů a následně vystoupáte k horní bráně zámku Jezeří. Ze zámku se vydejte dolů a rovně po modře značené trase. Budete dost stoupat a za chvíli se napojíte na cestu, kde zvolíte směr nalevo. Pojedete kolem skal po modré až k myslivně v Červené Jámě. Asfaltovou cestou se dejte nalevo, dostanete se k rozcestí u Lesné. Vyberete si směr vlevo a po červené se před hotelem dáte napravo a dorazíte  k silnici. Pokračujte k rozcestí u Svahové, lze se dáte zelenou značkou doprava. Budete stoupat stále po zelené do Mezihoří a dále do Blatna a Chomutova.

Délka trasy: Celkem ujedete 40 km po náročné trati.
Žeberská lípa

Další turistické a cyklistické trasy:

Zámek Jezeří

Zámek Jezeří se nachází ve městě Horní Jiřetín na Mostecku v těžbou uhlí neblaze poznamenané krajině. Zásluhou rozsáhlé rekonstrukce se stav chátrajícího zámku postupně zlepšuje.

Fotogalerie

Zámek Jezeří Severní průčelí zámku Jezeří Západní průčelí zámku Jezeří Zámek Jezeří

Panel pro sdílení

Podpořte nás

Zaujaly vás tyto stránky? Budeme rádi, jestliže na svůj web umístíte odkaz na naše stránky o zámku Jezeří.

zamekjezeri.cz

Copyright 2012 - Všechna práva vyhrazena - Region-tour.cz, s. r. o.