Cyklotrasa: Horní Jiřetín – Jezeří

Popis trasy: většina trasy vede lesem. Začnete na křižovatce v Horním Jiřetíně a pojedete směrem na Novou Ves v Horách. Okolo plotu firmy do kopce, dál nalevo k hájovně  a pustíte se po můstku přes potok. Budete klesat vrstevnicí až ke vsi Černice. Na křižovatce pokračujte na pravou stranu modrou turistickou značkou. Přes potok projedete po mostě, dáte se vpravo do kopce, pak po louce a na most, poté do kopce na pravou stranu. Dále budete stoupat po lesní cestě a dojedete k rozcestí, odkud pojedete do kopce a po betonové cestě, dále stále po modré značce. Na 6.6 km se dáte  vpravo strmou cestou, vyjedete kopec a dostanete se kolem plotu k horní brance zámku Jezeří. Zpátky lze absolvovat stejnou trasu nebo sjedete ke staré silnici, projedete Černicemi a pokračujete na Horní Jiřetín, Hamr a Litvínov.

Délka trasy: Celkem ujedete sedm kilometrů na nenáročné trati, zakončené prudším výšlapem. Trasa je vhodná pro horská a trekingová kola.
Okolí zámku Jezeří

Další turistické a cyklistické trasy:

Zámek Jezeří

Zámek Jezeří se nachází ve městě Horní Jiřetín na Mostecku v těžbou uhlí neblaze poznamenané krajině. Zásluhou rozsáhlé rekonstrukce se stav chátrajícího zámku postupně zlepšuje.

Fotogalerie

Zámek Jezeří Zámek Jezeří Severní průčelí zámku Jezeří Východní průčelí zámku Jezeří

Panel pro sdílení

Podpořte nás

Zaujaly vás tyto stránky? Budeme rádi, jestliže na svůj web umístíte odkaz na naše stránky o zámku Jezeří.

zamekjezeri.cz

Copyright 2012 - Všechna práva vyhrazena - Region-tour.cz, s. r. o.