Cyklotrasa: Chomutov – zámek Jezeří

Chomutov – Drmaly – Vysoká Pec – Jezeří – Jezerka – Červená Jáma – Lesná – Svahová – Mezihoří – Blatno – Chomutov

Popis trasy: Z Chomutova pojedete po přivaděči a za obcí Drmaly odbočíte vlevo na Vysokou Pec. Odtud vyrazíte kolem koupaliště a vystoupáte k myslivně. Tady zatočíte na pravou stranu a vystoupáte až ke křižovatce, kde zvolíte cestu doprava dolů. Následuje trasa k Žeberské lípě po žluté značce a kamenitou cestou kolem šachty. Sjedete po asfaltové cestě dolů a následně vystoupáte k horní bráně zámku Jezeří. Ze zámku se vydejte dolů a rovně po modře značené trase. Budete dost stoupat a za chvíli se napojíte na cestu, kde zvolíte směr nalevo. Pojedete kolem skal po modré až k myslivně v Červené Jámě. Asfaltovou cestou se dejte nalevo, dostanete se k rozcestí u Lesné. Vyberete si směr vlevo a po červené se před hotelem dáte napravo a dorazíte  k silnici. Pokračujte k rozcestí u Svahové, lze se dáte zelenou značkou doprava. Budete stoupat stále po zelené do Mezihoří a dále do Blatna a Chomutova.

Délka trasy: Celkem ujedete 40 km po náročné trati.
Žeberská lípa

Další turistické a cyklistické trasy:

Zámek Jezeří

Zámek Jezeří se nachází ve městě Horní Jiřetín na Mostecku v těžbou uhlí neblaze poznamenané krajině. Zásluhou rozsáhlé rekonstrukce se stav chátrajícího zámku postupně zlepšuje.

Fotogalerie

Zámek Jezeří Východní průčelí zámku Jezeří Zámek Jezeří Zámek Jezeří v roce 1882

Panel pro sdílení

Podpořte nás

Zaujaly vás tyto stránky? Budeme rádi, jestliže na svůj web umístíte odkaz na naše stránky o zámku Jezeří.

zamekjezeri.cz

Copyright 2012 - Všechna práva vyhrazena - Region-tour.cz, s. r. o.